Wat kan je doen zonder langs te gaan in je kantoor?

  • In je online dossier ‘Mijn HVW-dossier
    • vind je informatie over je dossier en laatste betaling
    • kan je contactgegevens wijzigen
    • kan je attesten aanvragen en afdrukken

Mijn HVW-dossier

  • Telefonisch, op het nummer van je kantoor
    • krijg je 24/7 informatie over je laatste betaling en de openingsuren
    • kan je een afspraak maken
    • kan je attesten of documenten aanvragen

Onmiddellijk als eerste aan de beurt? Maak een afspraak

  • Telefonisch: tijdens de periode van telefonische bereikbaarheid van het kantoor
  • In het kantoor: tijdens de openingsuren van het kantoor
  • Online op de kantoorpagina: altijd en overal 

Maak een afspraak

Hoe bereid je jouw bezoek voor?

  • Ga na welk kantoor verantwoordelijk is voor jouw dossier en controleer de openingsuren
  • Breng je identiteitskaart mee
  • Breng de documenten mee die je hebt ontvangen van je werkgever (C4, …), de VDAB (of Actiris voor het Brusselse Gewest) of een andere instantie
  • Zorg ervoor dat al je documenten volledig zijn ingevuld en ondertekend

Spreek je geen van onze landstalen vlot?

Wij mogen je volgens de Belgische wetgeving enkel helpen in de taal van het taalgebied van je kantoor. Dit wil zeggen dat we je in een kantoor in het Nederlandse taalgebied enkel mogen verder helpen in het Nederlands, en in een kantoor in het Franse taalgebied in het Frans. In een kantoor in het Duitse taalgebied mogen we je helpen in het Frans en Duits. Ons kantoor van Brussel bevindt zich in het tweetalige gebied. Daar mogen we je dus zowel in het Nederlands als in het Frans verder helpen.

Spreek je de taal van het kantoor niet? Laat je dan begeleiden door een tolk of iemand anders die voor jou kan vertalen.